Lyckad tackfest

Det blev en jätterolig dag med Studentiadengänget. Vi började som sagt dagen med att leka lekar och dylikt. Kl 19 var det middag på Munken - jättegod mat verkligen! Det blev även lite tal och presenter och diplom som delades ut. Jag fick en redig kniv och en slipare eftersom jag hade varit ansvarig för maten bland annat. Synd bara att jag redan har typ 13 knivar :P Men denna är nog bättre iaf! Kolla in bilden nedan på mitt diplom - Erik Wallin!!! *fnys*

Efter middagen mellanlandade vi hos Goran där vi festade till kl tolv. Sedan bar det av till Ankan. Blev lite shejk på dansgolvet med bland andra en jobbig Erik som förstörde min frisyr... Kom till slut hem och la mig kl 3.30. Då var det ljust ute. Sommar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0