Helt undertbart rolig examensfest

Ja torsdagen var jätterolig! Vi började med förfest hos Elin med spel och dryck. Klockan 19 var vi på Nöjes där vi fick en välkomstdrink. För att sätta igång minglet lite fick vi alla var sin lapp där det stod en låttitel eller en artist som vi skulle hitta motsvarigheten till, vilken var ens partner. Jag fick en tjej :P

Efter en god middag med lite spex drog vi vidare till Arena där vi dansade och hade kul hela kvällen. Vi köpte med oss mat hem så det var en god avslutning på kvällen :)

Detta är en av alla saker som jag kommer att sakna när jag flyttar härifrån. Allt underbart roligt och snällt folk som jag har lärt känna. Och våra spelkvällar som brukar bli hur roliga som helst jämt. Hoppas vi kan fortsätta med dem, även i framtiden, i någon stad. Det får planeras lite mer men borde inte vara omöjligt att ordna.

image621





Yvve fick i uppdrag att krypa under bordet och jama som en katt



Elin fick i uppdrag att låtsas tjurfäkta

Kommentarer
Postat av: Anita

Grym fest var det:) Kommer sakna dej min vän!

2008-05-24 @ 16:49:00
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: Malin

Gud va blek jag är bredvid dig! Skyller på att jag suttit inne och skrivit uppsats 24/7 det senaste.. Men det var en riktigt trevlig kväll! :)

2008-05-24 @ 20:21:11
Postat av: Elin

hahahah jag tycker jag var grym som tjurfäktare! :)

2008-05-25 @ 13:36:24
URL: http://iamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0