Bloggen flyttad

Vet inte riktigt vad som blir skillnaden nu? Ser ingen direkt utom lite annorlunda stil på text mm här på sidan. Nån som vet vad det innebär att flytta bloggen?

Idag har jag städat. Gjorde rent i avloppet i duschen - kväljningar! Var redigt med äckel där!! Sen har jag varit en sväng i skolan, köpt gamla tentor till Zandra och kopierat skattedeklarationen. Låg och solade en sväng nyss. Nu ska jag gå till Konsum med Joel. Hadla lite smått och hämta bananlådot om det finns. Dags att packa snart. Vi fick nya bilder mejlade till oss om lägenheten, de förra var tydligen fel :P Men det såg mycket bättre ut nu, jättefräsch lägenhet. Längtar så till flytten! :)

Nu ska vi gå. Hej!

Kommentarer
Postat av: Sara H

Ååå kan du inte lägga ut bilderna på lägenheten här? Hur länge ska du jobba på Swedbank i sommar? Kram kram

2008-05-28 @ 16:01:16
Postat av: Erika

Sara: Till den 22 augusti ska jag jobba.

2008-05-28 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0