Till Västerås

Efter att inte ha setts sedan i våras och handelsrätten blev det bestämt att jag skulle åka till Västerås för att hälsa på min gamla klasskompis Zandra. Vi gjorde burritos och kollade på Let´s dance på kvällen. Trötta som vi var så la vi oss redan vid 22.30.



På lördagen gick vi på stan. Jag köpte en tunika på Gina. Sen såg jag en jättefin, härlig, somrig lång klänning på MQ. Den vill jag ha!! Men den kostade 600 så det får vänta... Om den nu kommer finnas kvar senare.. Färgade även håret hos Ulle som jobbar som frisör i Västerås. Kul att träffa henne med! :) Håret blev RÖTT! Ascoolt. Kanske en aning stark röd när jag är utomhus.. Man jag vänjer mig nog :) På kvällen blev det Melodifestivalen. Charlottes bidrag var bra tycker jag! Kommer nog stå mellan henne och BWO. Vad tror ni? Efter det åkte vi in till stan och tog en drink och bara pratade. Väldigt trevligt! Hoppas vi kan ses igen. Förhoppningsvis blir det av i maj.

                  

         






Idag innan tåget gick hälsade jag på Jenny, en gammal kompis från Lidköping. Var även det trevligt. Så jag hann  med 3 pers på 3 dagar ;D



Så fort jag kom hem gick jag till Anita som hade varit huslig och bakat. Hon hade (eller ska fylla? Noll koll :P) fyllt år så hon bjöd oss tjejer på fika - mumma! Sen har jag tvättat, kollat på En annan del av Köping (underbart rolig och mysig serie) och jobbat lite. Puh. Så nu måste jag sova!!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Häftig färg tycker jag.

2008-03-03 @ 08:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0