Helgen som var

Har väntat med att skriva vad jag gjorde i helgen eftersom det inte går att ladda upp filmer på youtube men nu skriver jag ändå. (Laddar upp filmen när det fungerar.)

I fredags var jag hundvakt åt Wille och hans kompis Kajsa. Kajsas matte hade 50-årskalas som mamma och Tomas var på. Joel och jag beställde hem asiatisk mat och kollade på arkiv x medans hundarna låg och sov bredvid oss :) Ska lägga upp lite bilder på dem när jag får dem från Joel.

I lördags skulle vi ha festat med det gamla gänget men de skulle festa i Trollhättan på fallens dagar så det blev inget. Så mamma, Tomas, Joel och jag och hundarna åkte till Trollhättan för att se vattenutsläppet. Det var häftigt att se! Ska visa med en film som sagt. På hemvägen åkte vi förbi Vänersborg för att äta, jättegod mat! Därefter fortsatte vi hemåt med lite stopp på vägen. Joel tog en massa fina bilder (några finns på hans hemsida)


.



I söndags var det meningen att Joel och jag skulle plocka blåbär för att kunna göra en blåbärspaj. Vi åkte till Kinnekulle. Men vi hittade bara fyra små bär så vi åkte till Joels mormor istället och fikade :) Där fick vi plocka med oss krusbär så det blev krusbärspaj istället. Mumma! Mamma berättade sedan att det finns massa blåbär i Majåker. Så jag får väl gå dit istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0