Trött...

Idag har det varit en låååångt dag.

Vi sågs lite innan 8 för att kunna springa in i bibblan när de öppnade för att få ett drop-in-grupprum. Folk är helt galna när det gäller att komma först. Jag såg direkt att det inte var någon idé att skynda sig på den våning jag gick in på. Såg en tjej i stort sett springa mot rummet. Detta måste varit samma tjej som knuffade till (!!) Yvonne när hon skulle gå in genom dörren. Snälla folk! Så vi tog ett vanligt bord :)

Satt i skolan till 16. Efter det var det Studentiadenmöte. Sedan balansträning till 18.15. Det var lite darrigt. Dels på grund av min förkylning och att jag inte hade ätit riktigt innan. Sen var det ju ett tag sen jag tränade också, har väl lagt av mig :) Är ni också sådana att ni måste äta riktigt innan en träning för att orka? Jag är sån iaf... Sen måste man ju äta efter också för att man inte ska börja bränna muskler. Mycket att tänka på!

Nu ska jag vila mig lite. Måste hålla mig uppe tills 23.20. Ska kolla på en omtalad serie som börjar idag.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha jaa nåde den som somnar för tidigt ikväll! :)

2008-01-10 @ 20:51:27
URL: http://iamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0