Serie-kväll

Har inte hunnit skriva så mycket det senaste, har haft fullt upp med att läsa kurslitteratur och skriva PM, bokslut och träning och lite annat. Men nu är iaf PM:et inlämnat och det är bara lite kvar på bokslutet. Men PM ska vi ju ha varje vecka så.. *suck* Ska börja läsa artiklar igen imorrn.

I helgen ska jag hem, ska gå på drill-fest! Det är en reunion kan man säga med gamla och nya drillflickor och orkester-medlemmar. Ska bli kul! Få se om jag hinner gå på Stinas examensmiddag också, vore kul det med.. GRATTIS gumman! 



På väg hem stannar jag till i Mariestad för att hälsa på Camilla och hennes nykläckta sötnos, ska bli så kul att ses igen! Blir en till bebis att se, min kusin har ju också fått nyss så de ska jag hälsa på samma dag.

Ikväll hade vi det iallfall mys med ostbricka och OC, välbehövligt! :)

                                        

Kommentarer
Postat av: malin

wohoo då ses vi på lördag då! =)

2008-01-30 @ 11:08:38
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Kristin

Ja och mej ser du också på lördag hehe...ska bli riktigt skoj

2008-01-30 @ 11:25:00
URL: http://www.kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0