Gamla modellbilder

Har fått mina gamla modellbilder som Jaime tog för några år sedan. Mamma har tappat bort bilderna på Wille (slarvigt mor ;)) och Jaime brände då ut dem, och några andra bilder, igen. Tänkte visa några smakprov på dem. Så kul att ha riktiga bilder. Så får ni chans att prova det så gör det! Kommer vara kul att titta tillbaka på sen när man är gammal och rynkig ;)

1. Här var vi vid industriområdet i Lidköping
2. Studio
3. Studio
4. Denna gillar jag på mig och
Magda!
5. Studio
6. Studio
7. Svärdet var tungt ska ni veta!
8. Vi hittade en gammal fabrik mitt ute i ingenstans där vi fotade en del, häftigt!
9. Samma här
10. Wille ♥
11. Denna blev fin på Wille och mig
12. Jaime jublade när jag fick till min s.k. "blick"
13. Studio

           

           

     

Fler bilder från Jaime finns på Teamfotos hemsida.

Kommentarer
Postat av: Anita

Vilka fina bilder:)

2008-01-07 @ 11:25:41
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: Mamma

Nu var det väl inte så att det var mamma som slarvade bort bilderna.

2008-01-07 @ 15:41:44
Postat av: Fatima

Läckerbit! Vad kul att ha "riktiga" foton på sig själv, borde man ta innan rynkorna sätter in! Börjar bli bråttom!

2008-01-08 @ 10:47:34
URL: http://www.fatimaslillablogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0