Tack!

Gud vad gulliga ni är med era kommentarer! Det om något gör mig glad! Så kommentera på bara :)

Har suttit ungeför 20 minuter med att försöka få i linserna. Gick på en gång nör jag provade hos optikern. Till slut fick Joel hjälpa mig att kolla när jag satte in dem. Var nog att jag vinklade de fel mot ögat. Men nu så :)

PM-skrivning hela dagen idag. *suck* Men jag kämpar mig igenom det för imorrn kommer Wille! :D Mamma och Tomas ska på Rallyt så jag får passa Wille under helgen. Vi ska busa och gå långa promenader och ha kul :) Jossie blev glad hon med :)

Back to school...

Kommentarer
Postat av: Fatima

Bion var "Min bäste vän" på arenan, vi har köpt filmpass där. 8 biokvällar för 220 kr. Jättebilligt! Ni borde hänga med =)

2008-02-08 @ 17:55:07
URL: http://www.fatimaslillablogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0