Måndag - vår!

Härligaste vädret på länge var det i måndags! Var ute i trädgården och lekte lite med Wille innan jag åkte iväg på intevjun på Swedbank. Tog dessa bilder:

           

Intervjun gick bra. Kvinnan som intervjuade mig var lätt att prata med. Hon tyckte det var bra att jag hade många blandade arbetslivserfarenheter och att jag kunde jobba hela ( :( ) sommaren. Det var dock några som hade jobbat där förra året som skulle dit på intevju med men jag håller tummarna att de tar mig ändå. De skulle anställa så många som 6 stycken.

Innan jag skulle åka tillbaka till Karlstad blev jag bjuden på lunch av pappa. Efter maten gick vi en liten sväng och träffade på farmor som var ute och vandrade på stan. Hon skulle till banken och sen skulle hon handla :) Knäppte även lite kort då med:

        

Visst ser Lidan ut att ligga i Paris? :) Synd att pappa blundade på det där kortet... (Ursäkta pappa att jag lägger ut det ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0