Hem till Lidköping imorrn

Ja helgen spenderas i Lidköping. Ska till tandläkaren imorrn, hoppas det går bra. Har aldrig haft några hål och vill inte ha det heller då det verkar så fruktansvärt att borra! Hatar ilningar!

På lördag ska jag träffa Stina, hoppas på att vi ska se Melodifestivalen. Eskobar ska ju vara med :D :D

På måndag ska jag på intervju på Swedbank inför sommaren. Skulle vara helt perfekt att få jobba där. Då har jag provat på de flesta varianter av ekonomirelaterade jobb. Wish me luck!

Happ, back to tentaplugg då...

Baaj


Kommentarer
Postat av: Sara H

Va kul att du ska på intervju på Swedbank! Lycka till, verkligen. Du får fråga mig om du undrar nått. Jag har ju jobbat på Swedbank ;) Hör av dig hur det går. Kram!

2008-02-22 @ 08:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0