Min jul

Då var den över då. Firade julafton först hos min faster med pappa och Niklas. Kul att träffa alla, särskilt min kusin, igen. På kvällen åkte vi till mamma och Tomas där vi åt julbord samt delade ut julklappar och spelade ett julklappsspel, ni vet det där när man ska kasta tärningar och ta paket från varandra och så vidare. Var riktigt kul! Mellan där hann jag med en sväng till Joel och hälsa på hans familj.


Lägg märke till rondelltomten som Niklas och jag tyckte var lite söt. När vi åkte förbi där såg vi en massa sådana som stod där så jag släppte av Niklas så han fick ta kort på dem. Sen såg vi ju att de hade vapen! De var inte så söta på nära håll. Ingen aning var det var eller vilka som har ställt dit dem!

Fick en hel del paket, bland annat en parfym, en innegrill, ansiktskräm, dessertskedar, Leilas kokbok a piece of cake, huvudmassage-klo som ni säkert har sett och en massa annat smått och gott.



juldagen tog vi en utflykt med Joels familj till Silverfallen. Svinkallt men en underbart fin dag! var det fest med gänget som vanligt. Detta år var vi hos Madde. Blev Harrys efteråt som alltid, inte så farligt med folk, gött det. Men ändå en del gamla ansikten.

 

annandagen var Joel och jag en sväng på Överby. Köpte en grå spetsklänning på Gina och en svart, lite hårdare väska. Hittade även an guldspegel som vi ska ha i sovrummet. Ska köpa en stor spegel nästa gång jag är hemma och får skjuts tillbaka eftersom den var ganska rejäl :)



Var tvungen att ta kort på denna som pappa hade gjort - hihi så söt!


lördagen var jag hos mamma och sydde mina guldgardiner, ska visa sedan hur bra de blev :) Sedan följde jag med Joel som skulle klippa sig. På kvällen var det tjejkväll med hämtmat och spel hos Stina - kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0