Ingen vila i helgen

I lördags kom mamma hit över dagen. Vi gick på stan från 10.30 till 17.00 så efter det var jag helt slut. Shoppade ett par nya hörlurar, ett par byxor, "pluppar" till gardinstängerna och två Yankee Candles. Tog Clean Cotton och Kanel. Underbar doft! Det finns hur mycket dofter som helst att välja mellan. Och brinntiden är mellan 40 till 100(!) timmar. Det ni!

Blev en film på kvällen, skönt det.



Igår blev det helstädning av lägenheten, lussekattbakning och storkok. Gjorde en köttgryta så jag har så att det räcker till många matlådor. På kvällen kom Sven och Katrin hit och fikade på lussebullarna.

Idag har jag fikat med Caroline. Vi gick runt i Olskroken och försökte hitta ett fik men inget var öppet så vi fick äta mina lussekatter här istället :)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt, älskar att slappa framför datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0