IKEA-fynd!

Såg på IKEAS hemsida att de hade kampanj på ett matbord och 4 stolar för bara 1500 kr! Så jag bestämde mig för att slå till, var precis ett sådant som jag vill ha. Var väl inte prio ett med matbord just nu men man måste ju passa på. Så vi lånade en bil och åkte dit igår efter jag slutade jobbet. Men när vi kom dit var det bara ett bord kvar och inga stolar! Men de skulle få in fler idag så som tur var var Sven ledig så han och Joel var där när de öppnade idag och roffade åt sig :) Så nu har vi ett jättefint bord. Vi har slitit hela kvällen med att sätta ihop allt och nu har jag oljat in det. Lite Marimekko-gardiner och en svart lampa så är köket perfekt sedan!




Kommentarer
Postat av: Sara H

Va kul! Alltid roligt med nya möbler. Blri säkert jättefint. Kram kram

2008-12-10 @ 08:26:58
Postat av: Sarah

Snyggt!

Skulle oxå behöva ett nytt köksbord. vårt är gräsligt!.. men vill inte köpa ngt till hemmet förrän vi köpt ny lägenhet :)



Hoppas ni får riktigt kul i London!

Ses på måndag. Då har jag nog fått min "dom" :o



kram kram

2008-12-10 @ 18:35:17
URL: http://anderssonskan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det kommer nog bli riktigt bra :) Släng gärna upp en bild sen!

2008-12-10 @ 18:41:23
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0