Hemma från jobbet

Har gått och blivit sjuk jag. Igår på jobbet satt jag och snörvlade så det var pinsamt. Det bara rann ur näsan, är väl så i början. Det gäller att vara snabb med pappret till näsan när det är så. En gång hann jag inte så det droppade - haha äckligt! Idag när jag vaknade mådde jag skit så jag stannade faktiskt hemma idag. Känner att jag måste försöka bli frisk tills imorrn då det kommer massa folk hit. Men det värsta är att jag inte känner någon smak! Är väl så svullet där bak (i näsan altså). Vi som ska äta en massa god mat :( Men ska försöka med nässprej så kanske det lugnar sig.

Nu ska jag kolla lite serier, göra så lite som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

trist o vara sjuk!

Hoppas du kände dig bättre igår!

Ses i morgon!

kram

2009-01-01 @ 12:17:22
URL: http://anderssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0