After work

Efter jobbet mötte jag upp Terese för att åka bort till Hard Rock Café. Där träffade vi lite fler folk och åt en väldigt mumsig buffé; ribs, potatissallad och kycklingsallad. Rekommenderas! Senare kom även Malin. Vi köpte mer vin och gick upp en våning. Där var det musikquiz, introtävling. Annat tempo än på Rumpan :P Vi vann inte men kul hade vi! Vad ett tag sedan vi sågs.

Idag på lunchen fick jag ett överraskande besök av Emma och Patrik som hade tagit ledigt för en dag i Göteborg. Så vi hann catcha upp lite.

Nu ska jag kolla ett avsnitt och sedan sova. Imorrn måste jag ta en tur på stan för att köpa foder till mina sidengardiner som mamma skulle hjälpa mig med i jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0