Uppdatering

Igår tog jag det lugnt på förmiddagen, försöker få bort min eländiga förkylning. Blir alltid sjuk när jag blir ledig! Vid tre åkte jag och mötte Joel vid hans skola. Han visade mig runt lite och sedan köpte vi fika på 7eleven och åt i Vasaparken. Vi åkte hem och vilade och på kvällen åkte vi till Erik och Martina. De hade lite fest där. Vi hängde inte med ut utan åkte hem vid tolv. På grund av vägarbeten gick inte spårvagnen ända ut till oss utan det skulle gå en ersättningsbuss. Men den skulle komma om en halvtimma så vi gick hem. Tur att vi bor så nära! Men jag blev helt slut ändå.

Idag har jag varit på Proffice och pratat lite om tidrapportering mm inför måndagen.

Nu är maten klar säger Joel. Pannbiff med hemmagjort mos - (med vitlök) mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0