Soffa beställd!

Joel och jag var idag på Mio och tittade på soffa till lägenheten. Jag hade sett en som heter Saffran som jag gillade. Joel gillade den med så vi beställde en brun sådan. Riktigt snygg! Ser ut nästan precis som denna Hollywood XL nedan.



Om det blir som jag vill så vill jag ha en slags ljus olivgrön/grå-aktig färg på väggarna, en klassisk färg. Harmonisk och fräsch. Är så svårt att förklara.. Men jag ser i mitt inre hur jag menar :) Till det har jag hittat en vit, lite glansig, ryamatta. Det kommer nog bli snyggt. Vita gardiner kanske och gulddetaljer i rummet. Vad tror ni, blir det bra?

Kommentarer
Postat av: concinnus

kolla in min tävling

2008-08-11 @ 22:36:48
URL: http://concinnus.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken fin soffa : ), den skulle jag somna skont i, haha, ursakta stavningen men inget att gora at nar tangenter saknas, ! : )

2008-08-16 @ 03:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0