Gbg i helgen

Joel fick skjuts ner till Göteborg i lördags morse så jag hängde med. Vill ju inte sitta hemma när han börjar plocka upp allt :) Vi fick i ordning på riktigt mycket! Vi höll på till ca 13.30, då gick vi och köpte kinamat. Det räckte till tre måltider! För 65 spänn. Gött att de är så generösa! :) Efter maten fortsatte vi med upppackningen till sjutiden. På kvällen gick vi in till stan och såg arkiv x. Den var bra tycker jag. Väldigt olik avsnitten, nu var det mer fokus på relationer. Kan säga så mycket som att Mulder inte direkt bodde som en enstöring som trailern säger... Jag blev chockad! Ni fattar vad jag menar när ni ser den ;)

På söndagen tog jag tåget hem. Tittade förbi Erika och Tomas innan jag skulle klippa mig och färga håret.

Nu är det sista veckan på jobbet. Både skönt och lite sorgligt, först nu har man lärt känna alla. Men det väntar ju ett nytt jobb snart :) Längtar till vår lägenhet, vill bara fortsätta plocka och greja :) Allt ligger så nära med; kemtvätt, pizzeria, bageri, ICA, kinamatrestaurang, second hand butik, Gina Tricot, systemet.. med mera :) Perfa!

Nu ska jag färna håret på brorsan.

 

Kommentarer
Postat av: Camilla svarar

Jag och Noah måste ju komma ner och hälsa på er sen. =) kram kram

2008-08-18 @ 17:12:12
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Elin

åhhh jag vill också bo i en stad där det finns grejer i närheten... :)

2008-08-19 @ 20:41:13
URL: http://iamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0