Första dagen i Göteborg

Idag är den första dagen i vårt hem. Imorse åt vi frukost på balkongen och blickade ut över den vaknande staden. Riktigt skönt väder idag med!

Vi började med att plocka lite och sedan åkte vi till IKEA. Efter många turer och omkringflängande (tar ett tag att lära sig hur allt funkar här) kom vi fram. Malin jobbade idag så vi skulle hälsa på henne, men hon hade tyvärr gått på lunch bara fem minuter innan vi kom. Men vi kommer ju kunna ses så mycket vi vill nu :) Jag köpte en hylla till badrummet och en sladd till en lampa.

Snart åker Joel till Karlstad för att ha ett seminarium. Då ska jag alltså sova själv en natt. Men det ska nog gå bra :) Imorrn ska jag träffa Annelie och Ay Tyng. Så helt ensam blir jag inte :)

Ska blogga lite ikväll om vår Stockholmsresa. Men först måste jag in till stan och köpa ett duschdraperi och lite annat. Måste även till Synsam, mina linser "går snart ut".

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0