Ett inlägg om ingenting

Har inget kul att skriva så jag skriver något tråkigt istället, den som vill läsa får läsa :)

Idag träffades vi kl 8 för att göra klart en rapport som det så fint heter. Men såklart så är det lite småpill kvar, så på måndag blir vi nog klara! Det var väldigt jobbigt att gå upp 7, har jag inte gjort sen i somras tror jag.. Och då var det inte så jobbigt så jag antar att jag kommer vänja mig om det kommer hända igen :P

Kom hem efter 12, åt, tvättade, pluggade, åt igen och sitter nu här och ska fortsätta plugga lite. Men kanske ska ta ett avsnitt Grey´s anatomy först...? Ja! :P

Till helgen blir det Borås för att hälsa på en kompis. Undra hur det ska gå att bo 4 tjejer i en 1a på 20 kvadrat? Det blir nog trångt om inte annat! Det gäller att festa som bara den så man kan slockna som en stock och inte känna av hur trångt det är :)

Ok, Grey´s då!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0