Borås

Efter att ha gjort en snabbvisit i Lidköping blev jag upphämtad av Stina, Carro, Karin och Hanna för att åka till Borås för att gå på Sofies inflyttningsfest. Bilresan var riktigt rolig med en massa tjatter. Saker som : - Sväng rakt fram i rondellen blev det en del av :P Trots en tjatande, lite arg (?) GPS fick vi ringa till Sofie för vägbeskrivning.

När vi väl kom fram blev det shopping där jag köpte en tunika, en polo och en kjol (allt svart tyvärr med det behövs ju också ibland).

Förfesten var jätterolig, Hanna och jag lekte DJ:s ;) Drack den godaste shot jag har provat!
 
Utestället var väldigt classy, därför fick man en del snobbar på köpet. Man fick tydligen inte ha gympaskor på sig enligt en vakt... -...eftersom det finns tjejer som har klätt upp sig och vill ha kul. Jaha? Och? 

När vi var på väg hem fick vi syn på en tjej i bara t-shirt med skor med väääldigt höga klackar som hon vinglade omkring i. Vi var tvugna att titta på henne. Då fick man höra en hel rad med svordomar som ex: -Vad fan glor ni på? Osv. Jag var tvungen att gapa tillbaka. Men det var inget bra enligt Sofie då man lätt kunde hamna i bråk. Ajdå. Men jag klarade mig :) 

När jag kom hem efter en resa på sex (!) timmar hade min älskling städat hela lägenheten! Så gulligt!

Lite bilder:

     

Förberedelser
       

     
Likör 43                    Piggelin
Nyponsoppa            Vodka
Grädde                      Sockerdricka

       

image147

Kommentarer
Postat av: branca

men...va fan...när va du borta..? va har ja missat? :P va inte ja me dej i helgen..?

2007-09-18 @ 23:05:10
Postat av: Erika

Haha ja du är rolig du!

2007-09-19 @ 20:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0