Trevligt umgänge

Igår var Joel och jag och Jossie och Tobbe på bio. Först åt vi pizza på Lilla Sicilien - mycket gott och trevligt! Vi kom fram till att tjejer vill ha romantik och att säga godnatt vid tillsägelse inte hör till den kategorin :P Efter det satt vi en stund på the Leprechaun och pratade - vilket mysigt ställe! Sen var det dags för bio som var Stardust. Den var bättre än jag hade trott! Lite mysig och rolig sådär.

Idag blir det tvättning, lite Greys (eller ganska mycket) och antagligen lite plugg (snart tenta). Ikväll drar vi till Karlskoga för RIVERDANCE! Fan vad kul det ska bli!

Kommer filma lite som jag lovar att visa imorrn.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni får det kul på Riverdance ikväll!
Har nämnt dig i bloggen idag, hoppas att det är ok!
*kram kram*

2007-10-13 @ 17:02:16
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: Erika

Jaa du får nämna mig hur mycket du vill! :)

Det var hur bra som helst! Kolla in nästa inlägg.. :)

2007-10-14 @ 14:30:29
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0