Plugg plugg...

Sitter här och ska köra igång med denna kurs pluggning... Har en engelsk bok till denna kurs. Det är ju inte det som är problemet utan snarare HUR man ska plugga. Funkar inte för mig att bara läsa, fastnar inget då. Funderar på att läsa ett kapitel i taget och sammanfatta det jag tror är viktigast. Om jag nu hinner det på 5 veckor.. Vad tycker ni? Har ni något bra tips?

Idag har jag haft massage igen. Vi körde rygg- och fotmassage - underbart!! Nu vet jag vad jag ska kräva av Joel hehe. Har faktiskt gett honom fotmassage en gång så han behöver återgälda tjänsten :)

Ska kolla på Resident Evil senare, ettan. Måste se ettan och tvåan innan vi ska se trean på söndag. Kommer ju inte ihåg nåt :P

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo, kortet är taget på Mallorca i Alcudia. Och det ser lika dant ut där som det gjorde för 6 år sedan. =)
*kram kram*

2007-10-04 @ 06:21:06
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0