Kära mor...

...var hos mig i helgen. Har allt saknat min mamma så det var på tiden att hon kom hit ;)

I fredags åt vi köttets lustar på Alfie. Mumma! Efteråt var vi så mätta så vi gick en sväng på stan. Gick förbi ett kvällsöppet café och hoppade in och tog en Latte. Sen åkte vi hem och gick i stort sett  bara och la oss för att orka med en shoppingtur på lördagen.

Vi var tvungna att vara tillbaka till 18 för så skulle Johan (min kusins sambo) vara med på tv4+ på akademien för det okända (han gick vidare btw). Jag som inte trodde att vi skulle vara borta SÅ länge skrattade bara när vi sa det. Men vi var hemma 17 ändå... Då var vi trötta! Hann med stan, Bergvik, IKEA och Willys. Köpte en grå pennkjol heter det va? på H&M och en klänning "utan tyg för brösten" med hängslen om ni fattar? Har letat efter den jättelänge! Kjolen som jag inte vågar använda i skolan tänkte jag ha på Riverdance på lördag som Joel och jag ska på. Iallafall, på kvällen åt vi tacos och såg på Den engelske patienten - bra film!

söndagen innan mamma åkte färgade hon mitt hår och hjälpte till att sätta upp några tavlor.

Tack för allt i helgen mor!

image174


Mattips: saffranspannkaka blev det idag - mumma!

image175

Kommentarer
Postat av: Eva (Mor)

Tack själv för en härlig helg. Det är alltid mysigt att umgås med dig, du kära lilla dotter. Hoppas vi kan göra om det någon mer gång.

2007-10-09 @ 15:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0