Helgen

I fredags åkte jag hem (igen) för att gå på Joels släktkalas. När jag kom hem åt vi middag, mamma, Tomas och jag. Efter det blev det Idol och film.

I lördags tog vi en sväng på stan. Gina Tricot har öppnat så vi var självklart tvugna att gå dit och kolla (även fast det finns i Karlstad). Mycket folk var det iaf! Men jag trotsade det och köpte tre plagg (för 300) ändå :)
På eftermiddagen åkte vi ut till Kinnekulle för att äta mat vid utsikten. Tyvärr var det dimmigt så vi såg inte så långt.. Efter det bar det av till Joels mormor och morfar för kaffe och tårta. Där fick alla barnbarn en otroligt generös present av dem...
På kvällen träffade jag Stina. Vi åt smörgås och kollade på film. Sen kom Emma och Patrik förbi med. 

Recept smörgås:

◊ Tortillabröd
◊ Philadelphiaost
◊ Parmaskinka
◊ Valfri sallad

Bred osten på tortillabröden, Lägg på skinka och sallad och rulla ihop. Severa med en sallad. Jättegott och enkelt!

I söndags hälsade jag och min bror på vår kusin. De har fått tillskott i familjen med en liten Frans :) Han var hur söt som helst och väldigt lugn. Det gillar jag ;) De hade gjort en så snygg fondvägg. De hade målat av alla i familjen på väggen så att det såg ut som att det var deras skuggor, coolt!

 Lilla Frans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0