Första dagen på jobbet

Var inte något nervös inför idag. Med all rätt. Var ju roligt! Inte så värst svårt, det enda jag ska göra är att svara i telafon och koppla hit och dit. Kanske även frankera brev och hjälpa till på ekonomiavdelningen lite också. Så jag lär inte få något ont i magen för det jobbet som jag fick på Fazer... Men gött det! Segt bara att jobba till 17... Men det är väl en vanesak. Bra folk och bra stämning är det iallafall. Har lärt mig en del bara idag så detta kommer nog bli bra.

Har även jobbat undan lite kassör-jobb ikväll, känns bra att ha lönerna och skatten utbetalad.

Ikväll blir det Måndaxklubben med Emma-pemma. Är ju premiär idag så då måste man ju gå. Hoppas jag orkar upp imorrn bara :P Blir nyktert iallafall, lite lättare att ta sig upp då. Kanske även går dit sista gången om jag har lust till det. Har egentligen inte jättelust att gå ut, känner hellre för att umgås med Joel. Så mysigt att bara ta det lungt. Men det gör jag ju nästan varje dag så :)

Måste duscha och fixa i ordning mig nu.

Baj.

Kommentarer
Postat av: Yoäl

Klart du hellre umgås med mig ;) Puss

2007-06-27 @ 10:56:58
URL: http://www.joeled.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0