Transformers

Ikväll kom vi äntligen iväg för att se Transformers. Jag har velat se den ett tag. Gillar sådana där världen-håller-på-att-gå-under-om-vi-inte-stoppar-utomjordingarna-filmer. Andra bra är ju då Independence Day och Världarnas krig. Tycker sånt där är spännande även fast jag själv skulle skita ner mig om de dök upp på riktigt :P


image28



Imorrn är det redan tordag. Vad fort veckorna går när man jobbar! Trots att jag har det vääääldigt lungt på jobbet. Inte så många som ringer nu under semestern. Har läst 3 böcker på 2 veckor - det ni! Man får ju passa på när man har tid. Nästa vecka får det bli plugg på jobbtid. Ska upp till Karlstad i helgen. Mest för att hälsa på kompisar men också för att hämta kurslitteratur. *snark* Men inte fel att plugga och få betalt för det :D

På fredag blir det irländsk musik vid campingen. Joel och jag ska dit och lyssna - blir nog trevligt!

Nä usch vad trött jag är - sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0