Söndag

Efter att ha tvingat mig upp ur sängen vid 11, åkte Joel och jag till Silverfallen som ligger uppe i bergen vid Skövde. Var meningen att vi skulle följa med Joels mamma, pappa och lillasyster till Cross-VM i Uddevalla idag egentligen. Men det kostade ju 250 spänn så vi skippade det. Det var jättefint vid fallen! Tog en massa kort. Joel tog väldigt fina bilder måste jag säga! Lägger ut ett par. Jag hittade massa konstiga små baggar som kröp omkring på ett bro-räcke. Sen blev vi jagade av kor också! Eller ja, jag satt i hagen en stund och sedan började korna (eller det var kanske tjurar?) gå mot oss så vi sprang därifrån med foto-utrustning och allt! Man vet ju aldrig vad de kan få för sig! :P

 

Efter det blev det kaffe-kalas med allt för mycket tårta, kakor och paj. Faster och hennes man och farmor kom. Det var trevligt att ses igen.


Joels bilder: 
 

image18

                                              

Mina bilder:

                                                      
                                             Skumt :P                                       Mystisk bagge


Presenterna jag fick:

image25


Så nu är jag helt slut, ska lägga mig snart för att orka med en vecka till. Ska bjuda på Cheescake imorrn :) Hoppas det blir uppskattat!


 

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elin

grattis i efterskott vännen! hoppas du hade en grym födelsedag!

2007-07-02 @ 14:56:30
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Fatima

Många GRATTIS i efterskott darling! Hoppas du hade en fin födelsedag. Jag har varit i skogen och jobbat på kollo fram till nu, helt isolerad. Hoppas du kommer till Kd å hälsar på snart. KRAMAR

2007-07-02 @ 21:56:13
Postat av: Erika

Tack båda två!!
Ja Fatima, så fort jag får låna en bil så kommer jag :) Ska försöka säga till i tid så vi hinner ses!

2007-07-03 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0