Helgen

Helgen har varit mycket händelserik:

I Fredags åkte pappa och jag ner till pappas hemstad - Halmstad. Var kanonfint väder under hela den långa bilfärden, men så mulnade det på när vi kom fram vid 23-tiden på kvällen. Typiskt.

lördagen åkte vi in till stan och strosade runt och tittade och åt frukost på ett mysigt litet fik. En sväng för att titta på Göteborg hann vi med det med. Vi åkte även förbi radhuset där pappa bodde som liten. Eftersom de som bodde där nu började titta kontigt på oss när vi började fota trädgården så var pappa tvungen att säga som det var :)

På kvällen åkte vi in till stan och satt på ett uteställe. Där kläckte pappa ur sig att min kusin ska ha trillingar (!) Shit vilken överraskning! Så nu har jag tre kusiner som väntar barn - kul!

Söndag: Hemfärd och konsert med The Ark på Läckö på kvällen. Jag överdriver nog inte när jag säger att det var en av de bästa konserter jag har varit på! Vilket röj! Jag som mest brukar stå och stampa takten på konserter hoppade upp och ner och sjöng för full hals. Rekommenderar att se dem om ni har möjlighet!

Bild 1: Mysig, trång gata i Halmstad
Bild 2: Tylösand
Bild 3: Pappa äter mango & saffran-och honungsglass
Bild 4: Jag äter choklad- och mandelglass
Bild 6: Utsikt från Hallandsåsen
Bild 7: Göteborg
Bild 10: Fin lövskog vid Galgberget

                          


image51
Ola Salo

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag håller med..Ola salo är helt fantastisk!

2007-07-23 @ 21:33:29
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: Fatima

Kan bara hålla med. The Ark är grymma på scen. Har sett dem två gånger och ska se dem under Way Out West festivalen i Göteborg snart. Längtar!

2007-07-26 @ 09:46:55
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Erika

Fatima: Vad är det för nån festival? Och när?

2007-07-26 @ 21:29:22
Postat av: Fatima

Kolla in http://www.wayoutwest.se/ ! Massor av bra konserter! Häng på, det går att köpa endagsbiljetter också =)

2007-07-28 @ 14:24:28
Postat av: Joel

Ola Salo är en tönt :) Kom inte här och säg något annat.
Fin bild du tagit på Götheborg! Vill väldigt gärna se den också.

2007-07-28 @ 19:10:06
URL: http://joeled.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0