Lucia

Gick upp tidigt idag för att se på Lucia i aulan. Skolan kör sjöng så fint så! Det var värt att gå upp tidigt eftersom det var så mysigt! Här får ni ett smakprov på hur det lät:





Usch vad jag känner mig stressad... Är ju årsbokslut på G och jag vet fortfarande inte hur man gör med allt.. Sen är det sjukt mycket i skolan, massor med böcker att läsa, PM, 4 rättsfall att sätta sig in i (och de tar ju timmar att läsa) och tentaplugg. Jobbsökande, engagemang i olika saker tar också tid. Sen vill jag ju hinna med att träna och umgås med Joel och kompisar. Ska bli skönt med lite ledigt så jag hinner pusta ut (då jag inte måste plugga).

Nu ska jag unna mig ett avsnitt OC med Joel.

Kommentarer
Postat av: sofie och carro

Hej erika! vi sitter i örebro, har precis varit hemma hos hanna och lagat ett recept från din blogg.. den där thaigrytan..stina tipsade om den =) mycket mycket gott! ett tips är att lyxa till den med lite matlagningsgrädde ;) puss och kram! ses i jul..

2007-12-15 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0