Skola igen då

Sista året nu! Jag blir så nervös när jag tänker på det. Till våren måste jag börja söka jobb.. Och sen OM jag får ett jobb så måste jag kunna klara av det också. Jag har ju så höga krav på mig jämt så åtminstone jag själv kommer tvinga mig att jobba hårt. Vi vill ju till Gbg så då måste man fixa nånstans att bo där nere med. Att ställa sig i kö känns ju lite för sent nu. Men bättre än inget kanske. Att köpa lägenhet kanske inte är något vi kommer att ha råd med med en gång. SÅ bra jobb får jag nog inte ;)

Ska läsa informatik för ekonomer, taktil massage och handelsrätt 2 denna termin. Till de första 5 poängen på informatiken har vi en bok på exakt 645 sidor! HUR ska man hinna läsa ut den plus göra ett PM under endast 5 veckor? Får nog fortsätta läsa nu om jag ska hinna.. *suck*

IKEA imorrn :)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0