Liseberg

I går blev det Liseberg med Erika. Har inte varit där på år och dar så nu passade jag på när jag fick med mig nån som åker allt precis som jag. Joel åkte med för att träffa en gammal kompis som har flyttat till Göteborg ganska nyss.

När vi kom dit vid 11 så var det inte alls mycket folk. Så vi hann åka allt vi ville och slapp alla köer. Efter vi hade ätit vid 15.30 hade det kommit mer folk så vi tog en paus och la oss och sov på en solig gräsplätt en timma :) Så härligt!

Åkte faktiskt inte den nya uppswinget måste jag erkänna.. Verkade så läskigt att inte ha nån bygel vid axlarna.. Men vi åkte ju Spinrock och den nya som är som Aerovarvet typ. Den blev vår favorit, gungade så härligt. Tryckte upp tuttarna gjorde den med - hahaha! Kanonen var härlig den med! Vilken adrenalin-kick!

Lite bilder:

        
Min älskling         Ahh vad vi ser ut :P   *fniss*             Inte så snygga i dessa :P

         
Utsikt över vår fram-        Middag!         Fy vad korta        Långa ben vill
tida hemstad                                           ben!                      jag ha!

  
Vadå gravid :P    Erika söt :)


Idag har Joel och jag kollat på Lost heeela dagen - sunkigt värre! Men vi förtjänade en lugn och slapp dag. Iof hann jag med en långpromenad med Wille och myggen.. Så, imorrn börjar hård-plugget. Fy fan.

Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Åh vad kul! Jag har inte vart på Liseberg på typ 2 år. Jag som alltid var där förr. Jag är precis som du, åker ALLT! Men Gasten vågar jag inte gå in i igen HJEEEEEEELP!

2007-08-06 @ 11:12:16
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Erika

Då kanske vi kan åka nästa år då! :)Nej gasten är ju för barn :P Eller är du rädd menar du? ;) Hihi

2007-08-06 @ 19:10:00
Postat av: Fatima

LIVRÄDD!

2007-08-08 @ 11:24:18
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anita

Ha det så sköj i Kreta nu!!!:)

2007-08-08 @ 20:40:03
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: Erika

Det va najjs! Ni med!

2007-08-18 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0