Idag...

... har jag varit på IKEA med Camilla. Hon skulle dit och köpa present till mor sin så hon frågade om jag ville hänga på. Självklart! :) Behövde en del grejer. Det var folk som stod och dirigerade (heter det så?) trafiken när vi kom eftersom det fortfarande är en del folk som är nyfina på varuhuset. Men väl inne var det inte så farligt. Köpte en överkast, lakan, hyllor, lådor, ljus, lampor, sänglådor, persienner och lite till smått och gott. Har ju fått csn så jag har lite att ta av nu :D Men de ska jag försöka spara. Vet ju att det kommer mer utgifter, kurslitteratur och träningskort och så. Undra vad jag ska träna i höst då? Dansa är ju ett måste men det verkar nästan som att de ska lägga ner dansen.. :( Så jäkla trist i så fall! Det är ju det roligaste som finns! Att bli ett med musiken och få röra på sig. Men styrka funkar det med.

Nu MÅSTE jag läsa dagen sidor även fast jag snart somnar.. Jag är så att om jag har köpt något och det ska skruvas upp och sättas ihop så vill jag göra allt sånt med en gång. Är så ivrig. Hatar även när det ligger halvfärdiga saker och skräpar. Så jag är helt slut nu. Började vid 15 och nu är klockan.. 19.37 - oj! Inte så konstigt att jag är trött då. Jaja, ett par sidor i boken är väl bättre än ingenting?

Just det, vi har satt upp oss i kö på Boplats i Göteborg nu. Det känns som ett steg närmare "drömmen". Härligt!

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0