Hemma igen...

.. efter en härlig vecka fylld med sol, god mat och upplevelser på Kreta. Ska sätta mig och skriva ner allt och visa lite bilder. Men det tar jag när jag kommer till Karlstad då jag har min dator alla bilder tillgängliga.

Ikväll har pappa en spelning på campingen så jag och Joel ska dit och lyssna. Dessutom ska vi se Lost :) Fick ju ett avbrott på en vecka.

Imorgon bär det av till Karlstad igen. Hem. Eller hur man ser det. Har en massa hem tycker jag. När jag är här i Lidköping är hemma i Karlstad, och när jag är i Karlstad är hemma i Lidköping. Ska bli skönt att få ett riktigt hem i en stad sedan. Förhoppningsvis i Göteborg. :D

Anita, gjorde samma test som du, den om vilken kändis man ska dejta - fick Alexander Skarsgård. Prova ni andra med :)

Det var allt för nu, hörs.

Kommentarer
Postat av: Anita

Bra då slipper vi slåss om ngn då:)

2007-08-28 @ 15:14:05
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0