Min semester i bilder

Nu har jag varit lat - igen! Tänker lägga upp bilder från min semester för att sammanfatta allt. Detta hanns med:
 
- Kent med Elin
- Hälsade på Sara & Fredrik i Lund
- Stina hälsade på mig
- Bröllop för Elin & Daniel
- Hälsade på Yvvonne & Sverker i Ammenäs
- Hälsade på Rebecca och Stefan i Kungshamn
- En tur till Varberg över dagen
- Hälsade på Erika i Arvika
- Hälsade på Annette i Stockholm
- Way out west
 
Innan Kent
 

Efterhäng på Villan, Villa Belparc. Mysigt ställe med utomlandskänsla!
 
På tåget
 

Vi stannade inomhus och umgicks med mat och spel
 

Sightseeing i staden. Här har vi Domkyrkan.
 

Ola luktar på blommorna.
 

 

Godaste fisksoppan finns på Trädgårdsföreningen dit Stina och jag gick.



Vackra rosor
 

På kvällen blev det hemmagjorda tapas...
 

... med Creme Brüle till efterrätt!
 

I kyrkan i väntan på bruden



Så vackra!
 

Mitt bordssällskap
 

Ola sätter sitt avtryck på trädet
 

Ola och David med sina fina mustascher
 

Toastmastern Ola gjorde tillsamman med Vishal ett grymt jobb!
 

Ola försöker skydda sig mot myggen på Ammenäs



Det blev lite fiske på programmet, fick tre makrillar jag!
 

 

En tur till Mollösund hanns även med.
 

Rolig butik!
 
 

 

Vacker kväll.
 

Söta fiskebodar i Kungshamn



 

Killarna funderar på om de ska våga hoppa eller ej... De vågade!
 

Såhär kan man också sola :)
 

Kräftorna Ola och Jonas på Smögenbryggan!
 


   
Några försök till en bra bild..


Den blev ok!
 

 

Fika hos Erika
 

Liten goseplutt!
 

Promenad runt Djurgården
 

 

Fika
 

Rikt djurliv med både Ekorrar och möss!
 

Hagaparken



Fin utsikt
 

Sushi-lunch i Hammarby sjöstad
 

 

En tur till Solsidan. Inte så mycket att ha, vi var nog på fel ställe.
 

Åkte till Saltsjöbaden istället!
 

Frukost med Anita på Söder



Pride!
 

Fördrink innan vi begav oss till restaurangen
 

Kullersten!
 

I gamla stan låg E-types restaurang Aifur.
 

Mycket god mat och fräckt ställe!
 

En tur till Sandhamn



Här stekte vi!
 

Känner ni igen er från "Himlen är oskyldigt blå"?
 

 

 

Underbar stand!
 

Min nya strandkudde - smart grej!
 

Florence & the Machine på Way out west



Regnet höll faktiskt upp som tur var!
 

Gratis latte...
 

...och gratis jeans delades ut!
 

Redo för 3D show med Kraftwerk
 

 

Så här kul hade vi det!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow, det var verkligen en sammanfattning :) kul med lite bilder. Ha det toppen! Kram

2012-09-07 @ 16:22:49
URL: http://Frutyrberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0