Stockholm

Förra helgen var vi i Stockholm Ola och jag. Jag hade köpt två biljetter till Henrik Fexeus show "i ditt huvud" i julklapp till Ola (och mig). Så vi flög upp på fredag kväll och bodde hos Anita. Vi hann inte med så mycket mer än lite vin och soffhäng på fredagen.

På lördagen tvingade vi med Ola ut på en promenad till liljeholmen. Vid 17-tiden mötte vi upp några kompisar på en restaurang på Mariatorget för lite middag innan showen. Mycket trevligt!

Showen vad grym! Han har skills den där Henrik! Vill inte berätta så mycket om det är någon som läser detta ska på showen. Men tex så körde han viskleken med publiken och förutsåg vilket ord det skulle bli till slut, 20 frågor med tre personer samtidigt mm mm. Rekommenderas verkligen!

På söndagen tog vi det lugnt på fm innan vi åkte till Hammarby sjöstad och hälsade på Annette. Pga att jag var tvungen att ha en semla och en liten felbedömning i tidsplanen så fick vi stressa till flygplatsen, kom en kvart innan vi skulle lyfta! För er som känner mig så kan ni tänka er hur jobbigt det var :P Men planet var en kvart försenat så det var inga problem att hinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0