Återträff i Karlstad

I helgen var det dags för en återträff med universitetsgänget. Denna gång skedde träffen i de Värmlänsdka skogarna!

Började fredagen med att vinna förstpris i vinlotteriet, 6 flaskor. Så där hade jag alkoholintaget säkrat!

På kvällen köpte vi med oss mat och bara satt och pratade. Vi tittade lite på Idol och sen var vi så trötta hela högen att vi gick och la oss för att orka med lördagen.

 

Vi började dagen med att möta upp Yvonne, sedan tog vi en mumsig fika på Expressohouse.

 

 

Efter det gick vi lite på stan innan Therese och Desiree anslöt sig för att äta lunch. Klockan 15 var det bowling på Nöjes som gällde. Anita vann stort och Malin som mest rullade ner klotet i rännan kom tyvärr sist. Jag kom väl näst sist tror jag trots några strikar på rad!

 

 

Efter att ha trängts och fixat klart oss åt vi fajitas och festade till det lite innan vi gick ut till Blue moon. Vi kom fram oskadda trots galna taxi-chaufförer och bilar utan bälten!

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag smet lite tidigare från BMB för att hinna bort till Harrys där Henrik jobbade. Som tur var hann vi prata en liten stund innan de andra ringde och hade fått tag i en taxi tillbaka.

 

Det var sammanfattningsvis en underbart tolig helg som vanligt, får se vart vi ses nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0