Mer jul

Har inte skrivit av mig om hela min ledighet så här kommer det sista:

Dagen innan nyår var mamma och jag och hälsade på mitt kusinbarn Nila igen. Hon har vuxit så och är bara för go! Sötare unge finns inte :)



Sedan var det dags för nyår som spenderades hos Stina och Jonas i det nya huset. Vi åt massa god mat och lekte lekar.




Förrätt: toast med getost, honung och sallad


Huvudrätt: buffé med kyckling, kallrökt lax, svartrötter, tomater mm


Efterrätt: kladdkakebuffé! Ska lägga ut receptet på min kaka som är underbart god! GI dessutom ;)

Här kommer några klipp på lekarna vi lekte:




Här ska man alltså säga typ "chip" och när man byter håll "chippon" eller liknande. Grejen är att inte börja skratta för då åker man ut! Tur att man är lättroad när man är lite berusad ;)




Jag innan torget där mitt hår blev spikrakt :P


Magda och jag på torget

Efteråt gick jag till en efterfest under bion där jag flummade runt till kl 4. Halkade hemåt, vaknade 12.30 nästa dag med skrapmärke på benet, blåmärken på båda fötterna och fortfarande full fram tills eftermiddagen! Snacka om fjortisfylla..

(En annan beskrivning av kvällen finns hos Mathilda.)

På nyårsdagen var det westernridning med Niklas och Angelina som gällde. Skitkul men svårt! Är lite annat tänk att rida western! Men hästarna var så snälla och luktade gott :) Brorsan var överraskande grym på att rida! Pappa testade ett varv han med.






Jag och min gamle häst


Pappa testar


Grymma Niklas!

På kvällen spelade vi lite spel hos Stina och Jonas. Mycket trevligt!



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad fin du var!! :) Hoppas det var en bra vecka hemma i Lich :) Tack för senast!!

Kram kram

2011-01-05 @ 23:39:04
URL: http://justcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0