Hemma hos mamma

Åkte till Lidköping för helgen. Ville träffa mamma lite och hälsa på stackars Wille som blev attackerad av en stor hund för ett tag sedan. Han fick stygn på tre ställen. Nu har de läkt och ser bra ut och han är sig själv som tur är! Gullet! Ska även träffa pappa en sväng och på söndag ska jag träffa Emma och Stina. Kul!

Fick förresten höra först av ena chefen och sedan av hans fru att jag såg ut som en flygvärdinna idag :P Hade svart klänning, svarta pumps, en blommig scarf och en liten weekendväska på hjul så jag kan kanske hålla med dem. Det var även det första mamma sa när hon hämtade mig vid tåget :)


Denna hade jag på mig

Imorrn ska vi hälsa på min kusin som nyss fått en liten flicka, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0