Green Day, festival och påtning på balkongen

Det har min helg bestått av. I fredags jobbade jag över till sju, sedan mötte jag upp Joel, Tobbe, Jossie, Mattias och Jocke för lite häng i parken vid pedagogen.

I lördags morse åkte jag och jobbade lite. Har så mycket att göra så jag vet inte hur jag ska hinna allt. Tänkte ta igen lite när det inte är något folk på jobbet. Efter det gick jag på stan och letade efter en klänning som jag ville ha. fanns tyvärr inte kvar i gammelrosa men tog en i silver/beige istället!





Städade lite snabbt innan Erika kom. Hon skulle på Green Day och skulle sova här efteråt. Kul att träffa henne lite! Satt på Tobbe och Jossies balkong och lyssnade på konserten ocn tittade på alla fyrverkerier de hade :) Green Day alltså :P

Idag har jag köpt lite grejer till balkongen, en potatisblomma blev det. Hittade även två fina dynor till stolarna och två matchande "ljusstakar". Fint blev det!







Nu på källen har jag varit på Picknickfestial i Skatås. Mycket folk och ett roligt uppträdande av Emil Jensen. Han var med i morgonpasset för ett tag sedan där han berättade om en sjuk grej han hade varit med om. Han har haft oturen att bli nedslagen ett par gånger och han har fått ett antal cyklar stulna. För detta har han fått ersättning av försäkringsbolaget och de verkar inte gilla detta eftersom han fick ett brev från sitt försäkringsbolag där de tyckte att han borde ändra på sin livsstil eftersom han kostade de mycket pengar! Sjukt! Han svarade dem med ett roligt och ironiskt rim-brev. Fanns bara att lyssna på som podcast men lyssna på det här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0