Julen so far

Tänkte summera min ledighet som den sett ut fram tills nu:

Julafton:

Firades först hos faster Ingrid där vi fikade, kollade på Kalle Anka och bytte lite julklappar. Efter det åkte vi med mamma till Tomas syster i Vara. Markus och Elin kom även dit vilket var en bonus! Där åt vi och spelade julklappsspelet. Jag fick en skål som jag själv hade köpt och en massa böcker! När vi kom hem till mamma igen bytte brorsan, mamma och jag julklappar.


Wille är julfin




Många julklappar som det skulle spelas om!



Detta fick  jag:



Juldagen:

Förfest hos Ulrikas och hennes kille, sedan taxi till Harrys vid 22. Där mötte jag upp Stina & Emma m.fl.





Det var en rolig kväll på Harrys och Emma och jag stannade tills stängning. På väg hem stannade vi till hos en bekant till Emma och satt och tjötade. Filmade en liten snutt, vad vi håller på! Fnittrar och tjötar, men kul var det! :P Kanske lite för internt för andra än oss två att förstå hur roligt det var :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Erika och Emma!



Härligt att både se och och höra att ni fortfarande har barnasinnet kvar!

Ni är goa tjejer!

2010-12-29 @ 07:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0