Aw och Sticky med Carat

Ska berätta om helgen som varit i några olika inlägg tänkte jag.

I fredags åkte jag till Carat för att vara med på lite aw med några av mina gamla jobbarkompisar. Vi drack vin och flamsade och hade det väldigt trevligt. Vid åtta gick vi bort till Sticky dit vi hade blivit inbjudna på Bandit Rock-fest med mat och underhållning. Programledarna för radiokanalen fanns med på scenen, då har man sett dem live då :) Maten var god men bandet som vi lyssnade på var inte i min smak (hårdrock). Dels på grund av det och dels på grund av att mina fötter bultade av att ha gått i högklackat hela dagen (det kvittade till slut hur jag stod, det gjorde ont överallt) så gick jag hem vid 22.30. Men det var kul så länge det varade - tack tjejer! Och synd att du var sjuk Sarah :(












Ulla hänger runt Saras hals :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0