Vilse i storstan

Idag har jag varit på frukostträff med Proffice på morgonen. Kl 7 samlades vi inom område ekonomi för en gemensam frukost och lite prat. Så nu vet jag vilka mina "arbetskamrater" är.

Var ute och gick förut efter jobbet. Gick runt i Gamlestan, jättemysigt där. Men med brist på lokalsinne som jag har så lyckades jag ju såklart gå vilse... Var helt säker på att jag skulle komma ut på ett visst ställe men det gjorde jag ju inte... Så jag fortsatte att gå, tänkte att jag tillslut skulle känna igen mig. Men icke. Gick förbi Bingolottohuset och sedan kom jag til ett industriområde. Så där ringde jag Joel. Han sa att jag kunde ta spårvagnen tillbaka till Olskroken. Så jag plankade för första gången :P Kände att det var värt det för att komma hem igen. Blev ju mörkt så snabbt plus att jag inte hade några linser så jag såg inte så bra. Ja herregud så kan det gå :)

Greys snart då! Yiipiie!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men tänk på det positiva.. det blev många steg ;)



Och nu hittar du ju till mitt hem på helgerna ;) Du får komma ner och hälsa på mig i studion!

2008-10-15 @ 22:45:06
URL: http://anderssonskan,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0