Alla helgona

Då var det dags för denna högtidhelg. Vi firar den med 25-års fest för Joel. Det kommer lite folk från Karlstad och förhoppningsvis Magda :) Då ska vi gå ut och röja! Ska bli kul. Köpte en ny klänning idag för att ha på lördag. Något klädesplagg var jag tvungen att unna mig. Det går tyvärr åt mycket pengar till annat så shopping blir det inte så mycket denna månad...

Imorrn slutar jag kl  13 eftersom det är dagen före helgdag, då jobbar vi bara halvdagar. Härligt! Tyvärr blir det ju inget fredagsfika :) Eller Sara, du kanske planerar det på fm-fikat istället? ;)

Vad ska ni göra i helgen då?


Kommentarer
Postat av: Sarah

hehe mja.. inget planerat än iaf... tror det är rätt tomt på kontoret iaf.. men vi kan ju ta ett fika mys själva med nåt gott om inte annat ;)

2008-10-30 @ 20:34:39
URL: http://anderssonskan.blogg.se/
Postat av: Fatima

Tja! Åh, vilken bra idé med Bounce och Sthlm. Perfekt reunion för oss dancing queens ju! Ska genast kolla upp om jag kan och när och var det är.



I helgen ska jag på Håkan Hellström på Nöjes och på lördag fest hos en kompis. Behöver mycket roligheter för att orka med mörkret. Denna årstid is killing me!

2008-10-30 @ 23:31:34
URL: http://www.fatimaslillablogg.com
Postat av: Diana

Ska vi följa, prenumerera, på varandras bloggar via bloggkoll?? =) Välkommen till min blogg där jag

skriver om mitt liv som ung, nygift

juridikstudent! Här kommer jag att

skriva om mitt liv, mode, många

resor, mina älsklingar, inredning,

vardagslyx och mycket mer! Har

jobbat extra som make up artist

på filminspelningar samt

manikyrist, så jag kommer med

många tips!

2008-10-31 @ 15:22:07
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0