Första utgången i Göteborg

Igår hade vi fest för Joel som har fyllt 25. Jag, Caroline och ca 10 killar trängdes i vår lilla lägenhet, nja trängdes gjorde vi ju faktiskt inte riktigt :) Det var nog på grund av allt testosteron som festen blev lite galen :P Sven dansade saxdansen, en dans som han kom på hos Erik för ett tag sedan. Bara Sven kan komma på en sån sak som att dansa med en sax :) Denna gång fick det blir två matknivar istället :)

Caroline och jag gick till Nivå. Var jättekul! Har saknat att gå ut och dansa. När jag kom hem vid halv fyra låg Per och Joel i vår säng och sov och Tobbe låg i soffan. Så jag tog mitt täcke och la mig i gästsängen. Senare på natten/morgonen kom Joel och la sig hos mig. Hehe, vilket ombyte med sängplatser det blev :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0