Barn är så söta :)

Det kom fram en liten artig tjej till mig på värdplatsen och sa:
- Råttorna är slut.

Jag fattade ingenting först. Men sen kom jag på vad hon menade. Råttatouille var på på tv:n i barnrummet och den hade tagit slut. Så hon ville alltså att jag skulle sätta igång filmen igen :) Hihi.



Igår kikade vi lite på Hjulafton med Stina, Jonas och Christian. Till slut tröttnade vi på allt folk och på kylan så vi gick och beställde pizza som vi tog med hem till Stina & Jonas. De har fått så fint i sin nya lägenhet! Vi stannade kvar och fikade och bara tjötade. Helt plötsligt var klockan närmare 23 så vi gick hem. Kom i säng ganska sent så jag är trött idag!! Men nu är det ju helg så då ska jag väl nollställa mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0