Curling

Äntligen kan man blogga igen!

Efter en påminnelse av Yvonne så ska jag nu berätta lite om när vi var och spelade Curling i torsdags med Studentiaden. Till en början var det rejält halt och jag trodde inte att jag skulle klara av att stå på isen en längre stund, benen åkte ju isär hela tiden! :P Men efter några glid med stenen på isen så kom jag in i det rätt bra. Vi spelade i två timmar och i slutet måste jag säga att jag var riktigt bra ;) Det som var svårt var att bedöma hur hårt man skulle trycka iväg stenen. Den fick inte glida får långt, så den gled ur boet, och inte heller får kort för den var tvungen att komma över en linje. Om ni har möjlighet att prova nån gång - gör det!! Min kamera dog tyvärr så jag har endast en bild som bildbevis :) Håll till godo:

image507

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0