Slappt...

Usch nu börjar denna ledighet gå mig på nerverna.. Hade lektion i måndags sist och sedan dess har jag bara suttit hemma i lägenheten förutom när jag är iväg och tränar eller handlar eller nåt. HUR ska det gå om man blir arbetslös? Kommer sluta med att jag bönar och ber något företag om att jag kan få praktisera hos dem. Gratis, vad som helst, bara jag får nåt att göra! Men hoppas att det löser sig med jobb...

Ha, när jag var och tränade idag och när Niklas (ledaren heter så) skulle pricka av oss så kunde han mitt namn :P Är jag där så mycket alltså? Tur att de inte kan mitt namn på typ systemet eller något, det vore ju illa!

Nu är jag inne på avsnitt 2 på säsong 4 på Grey´s. Men det finns bara text till avsnitt 4... Hoppas de sätter igång och översätter snart! Orkar ju inte vänta tills säsong 4 kommer till  Sverige... Men har ju en del andra serier att kolla på så på så sätt går det ingen nöd på mig :D

Har iallafall pluggat en del denna veckan. Snart klar med att sammanfatta den första boken. Får se om man kommer hinna en till :S

Ikväll blev det tacos till middag. Mycket gott alltså!

image227


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0