Justin!!

Ja konserten var riktigt bra!!

Började den långa resan med buss till Sköve. Därifrån tåg till huvudstaden. Väl framme mötte jag upp Agnes och vi gick och käkade på Saluhallen (heter det så?). 19.30 var vi på plats i Globen där vi först lyssnade på Natacha Bedingfield som värmde upp publiken. Hon va riktigt bra, mysig musik. Efter inte en allt för lång väntan kom Justin indansande till "Futuresex/Lovesounds". Shit vad grym han är på att dansa! Särskilt numret han framförde till My love. Showen höll på väldigt länge vilket vi gillar :) Ett par antiklimax blev det allt!

Vi hade ju tänkt hänga på centralen eftersom våra tåg gick kl 6 på morgonen. Men icke, för de stängde ju vänthallen... Men snäll som han är så betalade Agnes pojkvän ett vandrarhem till oss där vi sov ett par timmar. (Iaf Agnes för jag kunde knappt sova, är så sjuker..)

                       
Jag & Agnes i Globen    Natacha Bedingfield             Justin & hans grymma dansare


Resten av dagen har jag tillbringat i solen. Får ju passa på eftersom det lär bli kasst väder framöver.. Typiskt..


Nu måste jag duka, Joel kommer snart och ska överraska med mat!


Haré!

Kommentarer
Postat av: zandra

Jag är så avundsjuk! Ville ju också gå på justin:(

2007-06-20 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0